lauantai 1. lokakuuta 2011

BlogChallenge

Yay, sain ensimmäisen blogihaasteen! Kiitos RedRaven <3 (Tai siis oletin että kyseinen Suvi olin minä, jos en ollutkaan, niin nouseepahan taas meikäläisen säälittävyyspisteet x')

1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät kuviasi.
2. Avaa neljäs kuva ja julkaise se blogissasi.
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä muuta bloggaajaa tekemään sama.



Tällainen kuva osui. Tuo on otettu keväällä 2009, kun olin Kampin Cyber Shopissa työharjoittelussa, minä siis tuossa vasemmalla. Olin tosi iloinen, että pääsin juuri tuonne. Paikka oli itsessään ihan mielettömän kiva olla töissä, siksi harmittikin etten oikein pärjää asiakaspalvelussa (johtuen siitä, että tein joskus kaupankassaduunia, josta jäi melkoinen ihmispelko ja -viha), eli en sitten jäänyt tekemään tuonne oikeita työvuoroja, vaikka sitäkin ehdotettiin. Mutta siis, erittäin mukavat muistot jäi tuosta projektista kuitenkin, ja edelleen ikävöin paikkaa välillä:)
Tuolloin oli näköjään tukkaakin päässä, sinettipidennykset nimittäin. Kuva vähän vääristää, noi oli väriltään punaiset eikä noin ruskeat. Ne vaan paskoi oman tukan aika tehokkaasti, kun pidin niitä aivan liian kauan päässä. Nykyään tyydyn klipseihin.


Tuota hmm, haastan vaikka Andromedan ja Puolukan, kun aika moni näyttää tehneen tämän jo :P

Ai jumankekka, sain juuri huudettua itselleni sellaiset kengät, joita olen kuolannut Pleaserilta jo kauan, reilusti alle myyntihinnan <3 Esittelen ne sitten kun olen saanut ne, venytin vähän maksuaikaa (kyllä, kannattaa huutaa kengät ilman rahaa... onneksi oli reilu myyjä ^^)

Menkäähän ulos, siellä on hyvä ilma! Itsekin ajattelin, kunhan tästä koneelta joskus joudan...

4 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta~~~
    http://shining-land.blogspot.com/2011/10/blog-challenge.html

    VastaaPoista
  2. Tottakai tämä oli juurikin sinulle suunnattu ;) !

    VastaaPoista
  3. Puolukka, eipä kestä:)

    RedRaven: Puuh, hyvä, sokea kana löysi sittenkin oikean jyvän xD

    VastaaPoista
  4. Minäkin vastailen haasteeseen, kunhan kerkiän. :) kiitoksia!

    VastaaPoista