perjantai 28. syyskuuta 2012

There and Back

Sain haasteen Henniltä, tosin olin innostunut sonni ja aloin tekemään tätä jo ennenkuin mut haastettiin :D Rupesin ihan kaivelemaan wanhoja kuvia ja päiväkirjamerkintöjä. Elämäänsä on ihan kiva selata välillä taaksepäin.
Mun piti tehdä joku pienimuotoinen tyylinkehityspostaus, mutta tässähän tämä nyt meneekin sopivasti samalla parin kuvan kanssa.

10 vuotta sitten..

-Olin yläasteella
-Vietin lähes kaiken aikani silloisen "kaverin" kanssa joka teki elämäni paikoin melko haastavaksi
-Olin liian kiltti
-Kävin rippileirin (!), joka oli vaellusripari Lapissa. Harmitti, kun samassa ryhmässä oli niin paljon mälsiä tyyppejä, että muuten hyvä reissu meni lähinnä siinä että vitutti :D
-Olin kiinnostunut wiccalaisuudesta luettuani jonkun lehtijutun, ja kirjoitin siitä päiväkirjaani pitkät litanniat :D
-Pukeuduin koko ajan siniseen ja turkoosiin
-Aloin värjäämään hiuksiani punaiseksi, vaikka äiti ei tykänny yhtään. Vaihtelin sitä kyllä myös vaaleaksi ja ruskeaksi.

Rippikuva xD

5 vuotta sitten...

-Kävin kuvataideopistoa, jossa viihdyin hyvin <3
-Olin kaupan kassalla töissä, mikä oli aivan suolistosta
-Muutin pois kotoa, asumaan kimppakämppään kaverini kanssa
-Otin huulilävistykseni
-Kävin Ruisrockissa kaveriporukalla, yksi harvoista festarikokemuksistani
-Matkustin yksin Linkin Parkin keikalle Ruotsiin
-Fanitin Poets of the Fallia henkeen ja vereen ja juoksin keikoilla koko ajan
-Leikkasin itsetehdyt rastani pois, ja aloin muutenkin siirtyä hippimeiningistä tummasävyisempään tyyliin, kun metallimusiikki tuli kuvioihin



        2007, ylhäällä ekat päivät lyhyttukkaisena, keskellä festarikuvia ja alemmassa juuri menossa Sonatan keikalle xD

3 vuotta sitten...

-Muutin ekaa kertaa ihan yksin asumaan, sain oman kämpän Espoosta
-Kärsin ahdistuneisuus -ja paniikkihäiriöstä, enkä muista alkuvuodesta hirveästi mitään
-Perheemme vanha koira lähti sateenkaarisillalle
-Kävin ammattikoulua (ompelu) ja sain kivoja kavereita
-Tapasin nykyisen mieheni
-Otin aniliininpunaiset sinettipidennykset (jotka olivat muuten ihanat, mutta pilasivat lopulta oman tukan kun pidin niitä liian kauan)
-Olin työharjoittelussa Cyber Shopissa
-Kävin Sauna Open Airissa, jossa näin ekaa kertaa Kamelotin ja tapasin siellä myös ekaa kertaa Jennin

                                                                           2009

1 vuosi sitten...

-Muutin mieheni kanssa yhteen
-Jouduin päästämään Wilman kissataivaaseen
-Aloitin blogini
-Aloin värjäämään tukkaa hopealla, käyttämään kuiturastoja ja toteuttamaan tyyliäni hieman rohkeammin
-Olin 2 viikkoa Samoksella kavereiden kanssa, ja Ruisrockissa kolme päivää<3

Kuluneena vuonna..

-Olen ommellut ja aikaansaanut varmaan enemmän töitä kun koskaan
-Olen viettänyt liikaa aikaa netissä ja varsinkin blogeissa
-Olen työskennellyt iltaorjana kuljetusfirman toimistolla
-Kävin Prodigyn keikalla ja Tuskassa
-Aloitin vähähiilarisen ruokavalion ja olen tiputtanut kymmenisen kiloa
-Kävin keskiaikamarkkinoilla, joka oli yksi parhaista päivistä ikinä!
-Löysin Adrian von Zieglerin musiikin
-Olen ahkerasti opiskellut kasviparantamista


Eilen minä...

-Tein tätä postausta :D
-Kävin töissä
-Kuivatin suppilovahveroita (ei niitä ollut kun joku 10 litraa)
-Kuuntelin kaatosateen ropinaa



Tänään minä...

-Kävin mummolla syömässä kaali-jotain
-Sain autoni takaisin, kun kulta kävi hakemassa sen korjaamolta Hämeenlinnasta (se päätti hajota sinne asti viime viikolla)
-Bloggasin ja luin blogeja


Huomenna minä...

-Menen aamulla silmät ristissä jonottamaan itelleni uutta puhelinta elektroniikkamessuille (nykyisen puhelimeni ostin vuonna 2007, et revitään siitä xD)
-Käyn varmaan kurkkaamassa UFFin euronpäivät tossa lähellä
-Värjään otsatukan
-Korjaan iskän nahkatakkia


Ylihuomenna minä...

-Dataan...
-Toivottavasti leikin uudella luurilla
-Kaavoitan suunnittelemaani mustanpuhuvaa hupparia talveksi. Siitä tulee joku täntapainen (kuva huutonetistä):

Vuoden päästä minä...

 -Lähden varmaan äidin kanssa käymään Italiaan ja oon aivan täpinössäni
-Menen Hämeen Keskiaikamarkkinoille toivottavasti isohkolla porukalla kera mökkeilyn^^
-Saan toivottavasti syksyksi opiskelupaikan
-Oon toivottavasti samassa paikassa töissä kun nytkin, että voin työskennellä siinä samalla
-Mulla toivon mukaan on jo pidempi oma tukka
-Haluan jonnekin festareille ja keikoille, ainakin Tuskaan
-Olen saanut rahaa säästöön

8 kommenttia:

  1. Voi miten ihanan suloinen hippiäinen oot ollut! :))) Ja oot uskaltanut yksin lähteä keikalle Ruotsiin... mä oon niin nössö etten uskaltaisi. Hyvä kun uskallan Suomen rajojen sisäpuolella matkustaa yksin (=pakotettuna).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heha, voi kiitos :D <3 Tiedä tosta suloisesta...
      Sillon nuooorena sitä jakso lähteä reissaamaan vaikka yksin, nythän muakaan ei saa edes tohon lähipubiin keikoille ilman seuraa ku jännittää liikaa :'D

      Poista
  2. Kääh mitkä rastat, senkin söpöliini!Ihanaa nähdä kuvia kavereista ku ne on ollu ihan erilaisia xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitti xD<3 En käyttäny edes meikkiä tuolloin... no onneks tukka oli hyvin. Tuossa noi takut on vielä tuuheat mut jossain vaiheessa ne meni tosi nolon näkösiks.
      Mustakin on kiva lukea näitä, minkä näköisiä kaikki on olleet ja muutenkin :D

      Poista
  3. Voij, söpöjä kuvia! :) Mielenkiintosta aina nähhä, minkälaisia muut ovat olleet nuorempana, tai vaikka muutamiakin vuosia sitten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :D Kyllä, se on kivaa ja toivon et ihmiset tekis enemmänkin näitä! Tietty ymmärrän et se kynnys laittaa jotain teinikuviaan julkisesti nähtäväksi voi olla korkeahko, mutta eipä tässä kai mitään menetä jos ei ihan niitä pahimpia laita :D

      Poista
  4. Hih, onpas söpö toi sun riparikuva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aahhah, näytän ihan kölviltä xD No ei toi yhtä huono oo kun mun ylioppilaskuva - se on kamalin kuva joka musta on koskaan otettu ja tietty just se menee sit levitykseen sukulaisille ja kiitoskortteihin jne, ja paistaa porukoiden seinällä aina kun sinne menee xD

      Poista