torstai 8. syyskuuta 2016

Tulevaisuus häikäisee

...kuten kuvasta näkyy x)

Kuvat (c) Tero Turunen

Vaikka hukun läksyihin ja deadlineihin jo nyt, ja informaatioähky kuumentaa otsalohkoa, niin olen ollut tosi iloinen viime aikoina mun koulusta ja AMK-meiningistä^^

Tuntuu että mulla on vihdoin ja viimein sellanen suunta elämälleni, ja jotakuinkin turvattu tulevaisuus. Menneisyys näyttäytyy nyt vaan sellaisena harmaana massana, jossa laahustan epätoivoisesti huonopalkkaisesta kakkaduunista toiseen - sellaistahan se on rehellisesti sanoen ollutkin. Nyt mulla on mahdollisuus tehdä töitä oikeastaan millä tahansa alalla.
Ja toki kaksi käsityöammattia pohjalle, voihan niiltäkin aloilta duunia löytää edelleen^^ 

Ajattelin, ettei liiketalous kiinnosta mua, mutta olen jopa löytänyt sisältäni sellasen pienen kauppaopiston naisen, vaikka mun todelliset arvot ovatkin jossain täysin muualla. Bisnes on edelleen jonkinlainen kirosana, mutta on hauska nähdä näiden tietynlaisten yhteiskunnallisten kaavojen ja verhojen lävitse, nyt kun alkaa vihdoin tajuamaan asioista jotakin :p
Ja vaikka kaikki mielensäpahoittajat jaksavatkin muistutella ettei tällä traden tutkinnolla mitään tee, tästä saa ahkerasti pänttäämällä ja sisäistämällä itelleen kelvon duunin. Kaikki on asenteesta kiinni ;)


Lisäksi meidän ryhmä on kiva. Oon aina ollut vähän erakko enkä juuri käynyt missään yhteisissä tapahtumissa. Nyt tuntuu oudolta että muakin oikeasti halutaan mukaan, vaikka olen oma outo itseni ja selitän ihan mitä sattuu. 
Ostin jopa haalarit hemmetti, ja oon pyörinyt niissä kaupungilla xD

Eilisistä fuksiaisista

Asiaan toki liittyy myös pinnallinen syy, nimittäin haalarimerkit. Oon aina halunnut keräillä näitä, joten peto on nyt irti.

 Aaa, Star Wars! Psyduck!! Jne jne. Veikkaan että mulla on koko haalari jo täynnä, ennen kuin eka vuosi on edes ohi...


Kuinkas teidän muiden koulut ovat alkaneet? :)

ღღღ


Hey,
I've been really happy about my school lately. I feel like I finally have a future! Even though I have two handicraft-careers, this one (BBA) feels more safe when it comes to employment.

Gosh it's hard to translate these school things, terms are so different everywhere xD But yeah, in Finnish university of applied sciences, we collect these fabric marks in our student haulers and I'm very excited of them... :') There must always be some superficial reason! I've already found Psyduck and other cool stuff!

Pictures are from one summer photoshoot^^

2 kommenttia:

  1. Ihanaa kun sulla on noin positiivinen fiilis koulusta! Itse oon nyt vähän naatti, koska mulla on edelleen koulun ohella töitä liian suurilla tuntimäärillä. Tämän kuun aikana tulee olemaan ehkä yksi todellinen vapaapäivä jolloin ei tarvitse mennä töihin tai miettiä koulua. Mutta eiköhän se mieli kirkastu sitten kun tästä selvitään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, en tajua miten ihimiset jaksaa tehdä töitä tässä ohella. Tosin joulun jälkeen viimeistään sama on itselläni edessä, kun en haluaisi nostaa lainaa tän syksyn jälkeen. Nyt otin kyllä itse ihan liikaa kursseja, kun on lähituntien lisäksi kaksi etäkurssiakin xD Ei tässä kauheasti ehdi tehdä muuta, kun lukea tentteihin ja tehdä läksyjä... Veikkaan että tämä innostus hyytyy iltojen pimetessä, mutta koitan pitää jonkunmoisen positiivisuuden kipinän yllä :D

      Koitahan jaksaa :) Ja vähennä ihmeessä työtunteja jos se vaan on mahdollista!

      Poista